Orkar inte

Fy i helsike vad sista veckan varit jobbig! Jag har satts på prov varenda dag känns det som. När man äntligen lyckats få slut på en ”utmaning” så kommer nästa. Trodde jag skulle få en lugn dag idag men icke då! Hade fakturering igår och det blev fel på några som jag fick lov att försöka lösa. Tog hela dan…

Hoppas inte A och T ledsnade för mycket på mig för att jag suckade och stönade…

Imorn tänker jag inte åka in till jobbet utan jag kommer jobba hemma i pyjamas!!

Publicerad av klippa

Skaffade sidan för att lättare hitta lite recept

En tanke på “Orkar inte

  1. Hej stumpan. Va jobbigt du har haft det 😦 Skulle gärna hängt med och fotat, men jag ska först till mamma och sedan träffa Karim (efter jag slutat jobba). Han ska hjälpa mig att få igång min bil! Bland annat. Det var så längesen jag träffade honom. Stor kram.

Lämna en kommentar